FAIL (the browser should render some flash content, not this).


CDMS Service Auto


  • CDMS Service
  • CDMS Service
  • CDMS Service
  • CDMS Service
  • CDMS Service


Sectiuni

Service Auto

  • Configurari Avarii Touch Screen - din acest meniu,  utilizatorul are posibilitatea de a atribui pe poze timpi de lucru sau legaturi cu alte poze mai detaliate, in vederea utilizarii modulului "Manopera Deviz Touch Screen"
  • Manopera Deviz Touch Screen - ofera posibilitatea utilizarii monitoarelor cu tehnologie Touch Screen in atelierul de lucru, pentru ca mecanicii sa completeze manopera pe devizele in lucru, intru-un mod simplu si intuitiv,  bazat pe poze detaliate.
  • Nomenclator Manopera - aici se introduc timpii de manopera pe fiecare operatiune in parte, grupate pe categorii si grade de avarii
  • Devize - acest meniu cuprinde toate fazele de reparatie ale unei masini si anume:
  • Comanda de Lucru - se deschide in momentul programarii masinii  in service,  in vederea urmaririi graficului de lucru al mecanicilor si se pot completa si solicitarile clientului
  • Receptie Masina - in momentul ajungerii masinii in service se completeaza toate datele clientului, ale  masinii, a asiguratorului si al dosarului de CASCO (daca e cazul), precum si solicitarile clientului
  • Masina in lucru - receptionerul incepe sa completeze piesele care se inlocuiesc, precum si manopera aferenta. In momentul completarii pieselor pe deviz, aplicatia rezerva automat piesele din depozite, astfel incat sa se stie in orice moment necesarul de piese. Preturile pieselor si ale  manoperei pot fi alocate automat, in baza listelor de pret sau in baza adaosului de pe nir (in cazul pieselor) sau poate fi completat manual pentru fiecare deviz in parte. Optional, se pot utiliza discount-uri preferentiale pentru piese si manopera. Aplicatia vine in ajutorul utilizatorilor pentru partea de vopsitorie, adaugand automat toate materialele necesare, in cazul in care masina necesita si vopsitorie.
  • Finalizare deviz - se genereaza automat factura catre client.
  • Grafic Lucrari - este reprezentarea grafica a gradului de ocupare al mecanicilor in prezent si viitor, in baza devizelor in lucru sau al masinilor programate.
*Nota:  restul operatiilor de gestiune se efectueaza in CDMS-Program Gestiune

Rapoarte
  • Listare comanda de lucru, Ordin de reparatii, Certificat de Control, Listare deviz, Foaie de lucrari mecanici, Factura proforma
  • Listare comanda de livrare, aviz de custodie, factura
  • Repartizare marfa pe devize din NIR
  • Necesar Marfa
  • Situatie sumara si detaliata devize (grupata pe Societate de Asigurari, Numar Masina, Dosar Casco, Inspector Asigurari, Client, Receptioner)
  • Situatie Manopera din Devize
  • Raportare Allianz
* Nota: restul rapoartelor se regasesc in CDMS-Program Gestiune

Introducere ERP Service Auto
Prezentare detaliata ERP Service Auto





Sigla Centrul De Soft


Centrul De Soft

Bussines District WEST GATE, str. Preciziei nr 24 pavilion H5 etaj 1

Telefon:  004 - 031.1000.138
 004 - 031.1000.139
Mobil: 004 - 0784.24.24.24
Fax: 004 - 031.817.49.42
E-mail:E-mail Centrul De Soft