FAIL (the browser should render some flash content, not this).


CDMS Service Auto


  • CDMS Service
  • CDMS Service
  • CDMS Service
  • CDMS Service
  • CDMS Service



CDMS-Program Service aceasta aplicatie se adreseaza service-urilor auto. Procesul incepe odata cu telefonul clientului catre service si se termina prin emiterea facturii si a devizului final. Printre etapele acestui proces enumeram: deschiderea comenzii, receptia masinii si stabilirea avariilor, rezervarea automata a pieselor necesare, emiterea proceselor verbale de custodie, posibilitatea introducerii manoperei in deviz de catre mecanic cu ajutorul modulului dezvoltat pentru ecranele TouchScreen, prin simpla apasare pe ecran.

 

Modulul de service auto , prin versiunile sale a reusit sa acopere cu succes cerintele unui segment larg de clienti, plecand de la magazine de piese auto, service-uri auto, distribuitori de piese cu acoperire nationala si pana la dealerii pentru anumite marci auto. Utilizarea sistemului in cadrul companiei dumneavoastra aduce avantaje certe intregii afaceri contribuind semnificativ la eficientizarea si cresterea profitabilitatii prin urmarirea fluxului operativ de service, asigurarea stocurilor de siguranta pentru magaziile de piese de schimb, urmarirea comenzilor de la clienti, urmarirea comenzilor catre furnizori. Urmarirea tuturor fluxurilor operative din punct de vedere valoric, atat in lei cat si in valuta si raportarea acestora in contabilitate, duce la o viteza rapida de procesare a documentelor, permitand regasirea si raportarea rapida a informatiilor.

De asemenea, aplicatia software dezvoltata de Centrul de Soft permite o coordonare eficienta a aprovizionarii fiecarui punct de retail, prin urmarirea fluxului operativ la nivelul intregii organizatii. Avand o structura modulara si flexibila, modulul de service auto impreuna cu cel de gestiune permit integrarea complexa a datelor in cadrul unui singur sistem, creeandu-se o baza de date unica la nivelul head-office-ului. Regasirea rapida si exacta a datelor permite realizarea in orice moment de raportari, statistici, analize si urmarirea pe centre de cost si profit a activitatii, toate acestea fiind necesare pentru constituirea suportului informational, in scopul adoptarii celor mai eficiente decizii manageriale in timp real. Aplicatia software de service auto urmareste intreaga activitate legata de serviciile post-vanzare, service si piese de schimb, stocuri, stocuri de siguranta, comenzi clienti, comenzi furnizori, etc precum si reflectarea intregului flux operativ in contabilitate, atat in lei cat si in valuta. Din punct de vedere tehnic: interfata Windows, prietenoasa si intuitiva, lucru in retea, in versiuni Desktop si Client-Server; transmisie date la puncte de lucru aflate la distanta, sistem de facturare rapid, pe imprimante si/ sau la case de marcat. Modulul de service auto suporta generarea manoperei din devize intr-un mod simplu, prin poze si tehnologie Touch Screen.


Prezentare detaliata ERP Service Auto
Care sunt sectiunile si rapoartele ERP Service Auto?





Sigla Centrul De Soft


Centrul De Soft

Bussines District WEST GATE, str. Preciziei nr 24 pavilion H5 etaj 1

Telefon:  004 - 031.1000.138
 004 - 031.1000.139
Mobil: 004 - 0784.24.24.24
Fax: 004 - 031.817.49.42
E-mail:E-mail Centrul De Soft